Service

Ras-Teknik ApS tilbyder service og ekspertise, så du får en god oplevelse af din skæremaskine, ud fra disse kriterier:

Vi udfører service på alle typer ESAB, Swift-Cut maskiner & Hypertherm plasmasystemer.

Ved akut nedbrud prøver vi, hvis muligt, altid at have en mand på standby. Det gælder også i feriedagene.

Vi giver kompetent rådgivning i køb af nye/brugte skæremaskiner samt ombygning af eksisterende maskine

Serviceaftale skæremaskiner

Vi tilbyder, mod ekstra betaling, en serviceaftale, der består af:

  • Årligt eftersyn af din maskine – vi kontakter dig årligt i en i forvejen aftalt måned.
  • Højere prioritet ved nedbrud – kunder med serviceaftale bliver serviceret først.
  • Ingen ekstra betaling for arbejde i overtid.
  • Fast pris på kørsel i forbindelse med alle andre opgaver.
  • Aftalen gælder for 1 år og fornyes automatisk i samme måned næste år. Ønskes aftalen ikke fornyet, skal den opsiges skriftligt senest måneden inden. Dette gælder begge parter.

(Aftalen er kun gældende så længe der udelukkende bliver anvendt originale ESAB-sliddele.)

  • Teknikeren kommer og gennemgår din maskine efter en checkliste. Han vil herefter udarbejde en liste over hvilke dele han mener bør udskiftes, for at din maskine kan leve op til forventet standard. Et tilbud vil blive udarbejdet for selve udskiftningen af delene.

 

Ved at benytte dig af denne aftale om periodisk vedligehold, sikrer du dig en kontinuerlig drift af din ESAB eller Swift-Cut skæremaskine. Dette vil minimere antallet af nedbrud, samt sikre en fortsat god skærekvalitet.

Serviceaftale Columbus

I denne serviceaftale er der ud over Team View, være direkte telefon support, samt nødvendige opdateringer fra ESAB Cutting Systems i Tyskland.